شهاب ثاقب

شهاب ثاقب

وبلاگ شخصی شهاب دبیری نژاد
شهاب ثاقب

شهاب ثاقب

وبلاگ شخصی شهاب دبیری نژاد

شجاعت

شجاعت در زندگی شکلهای مختلفی دارد

گاهی شجاعت به معنای حذف دشمنان است

گاهی شجاعت یعنی کنار گذاشتن زندگیت به نفع چیزی که از تو مهم تر است

گاهی شجاعت به معنای بخشیدن زندگیت به دیگری است

گاهی رها کرن همه آنچه که داشته ای

یا همه آنان که روزگاری دوست داشته ای

اما گاهی هم

هیچ یک از آنها شجاعت نیست

شجاعت، تحمل سختیها و رنجهاست و کار کردن آرام

به امید روزهایی که زندگی میتواند بهتر از امروز در جریان باشد


ورونیکا راث

نقل از محمدرضا شعبانعلی


پی نوشت تقریبا با ربط: 

"زندان" چاوشی پوست می‌کند از انسان. تصورش را بکنید از یک طرف شبی نیم ساعت کتاب چمران بخوانید که هر نوبت دو ساعت ذهنتان را مشغول خود می کند که مگر می شود اینگونه زیست و اینگونه اندیشید و اینگونه عمل کرد؟! و بعد ببینید آقا محسن "زندان" را خوانده متناسب با مفاهیم آن کتاب. به عمق شعر مولانا که توجه کنید سخت است به خود نلرزید و اشکتان جاری نشود و به ضعف نفس تان نیندیشید و به فکر چاره نیفتید... و مگر هنر رسالتی جز این دارد؟!

نظرات 2 + ارسال نظر
f پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 12:12 ق.ظ

سلام وقتتون بخیر
من دنبال یه کتاب درزمینه مذهبی هستم (داستانی،سرگذشت و روایت)که متن سنگینی نداشته باشه و روان و جذاب باشه..چیزی مدنظرتون هست؟

سلام
داستانی:
کمی دیرتر-سید مهدی شجاعی
روی ماه خداوند را ببوس-مصطفی مستور
فتح خون - شهید آوینی

سرگذشت:
مرگ از من فرار می کند (سرگذشت شهید چمران)

به اضافه کتاب درخشان فاطمه فاطمه است دکتر شریعتی
اینها مواردی بودند که الان به ذهنم میرسه و خودم خوندمشون

موفق باشید

f شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 12:23 ق.ظ

ممنونم از راهنماییتون
روی ماه خدا را ببوس رو خوندم و جالب بود، بقیه رو حتما مطالعه میکنم

خواهش میکنم
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد