شهاب ثاقب

شهاب ثاقب

وبلاگ شخصی شهاب دبیری نژاد
شهاب ثاقب

شهاب ثاقب

وبلاگ شخصی شهاب دبیری نژاد

در دانشگاه ما چه می گذرد؟

ماجرا برای من از مهر۱۳۸۹ آغاز شد.ورود به دانشگاه همراه شد با ایجاد فضاهای نامناسب و بسته در دانشگاه که از سیاستهای رئیس جدید بود و حال که ۱سال از اون زمان میگذره کم کم این وضعیت داره برام غیرقابل تحمل میشه. 

 حرف دل در باب این موضوع بسیار زیاده اینقدر زیاده که میخوام با همکاری چند تا از دوستام در مقالات متعددی که در نشریم چاپ خواهد شد از این موضوع انتقاد کنیم و فکر کنم که بشه البته طبیعیه که باید جنبه احتیاط رو رعایت کنیم و زیاد هم با ارکان قدرت در دانشگاه بازی نکنیم 

انشاالله مطالب متنوع تر و مقالات جامعی رو در این زمینه خواهیم داشت و از طریق وبلاگ هم منتشر میشه.

سخن آغازین

 چند وقت پیش وبلاگ شخصی خودم را در یکی از سرویس های ارائه دهنده خدمات برای وبلاگ نویسان ثبت کردم در آن ایام که دوران انتخابات مجمع دانشجویان یزدی دانشگاه را پشت سر می گذاشتیم به بیان نظرات و دیدگاههای خودم در مورد مسائل مختلف پرداختم اما متاسفانه برای آن سرویس دهنده مشکلی پیش آمد و ناگهان متوجه حذف وبلاگ خودم شدم اما خوب برای من که از ابتدای دوران نوجوانی به وبلاگ نویسی انس گرفته ام و آن را یکی از روشهای ابراز عقاید خود میدانم دوران بی وبلاگی بسی سخت است!

بنابراین  با وجود مشغله کاری فراوان که بسیاری از دوستانم هم از این موضوع آگاهند اما تصمیم گرفتم بار دیگر وبلاگ شخصی خودم را راه اندازی کنم امیدوارم دوران خوبی را در این وبلاگ به همراه شما مخاطبانم داشته باشیم.